Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ադր­ԲԱԴՐ­ՋԱՆ­ցի մեջ­լի­սա­կան­նե­րի ղա­րա­բա­ղ­յան խայ­ծը` սե­փա­կան ի­սան­նե­րին

Ադր­ԲԱԴՐ­ՋԱՆ­ցի մեջ­լի­սա­կան­նե­րի  ղա­րա­բա­ղ­յան խայ­ծը` սե­փա­կան ի­սան­նե­րին
02.10.2020 | 00:49
Դիտվել է՝ 32996

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ